Ośrodki SPA to placówki kompleksowe, które przenoszą wczasowiczów na całkiem inny, lepszy poziom w stosunku do zwykłych ośrodków wypoczynkowych. Ich oferty oraz doświadczenie wciąż rosną, zaś klienci na nowo powracają. Nic dziwnego, ponieważ wypoczynek w SPA to doskonały sposób na walkę ze stresem, zrelaksowanie się, zapomnienie o rzeczywistości oraz - co najważniejsze - spędzenie miło czasu.

WIĘCEJ

Gorące, francuskie lato rozpoczęło się 20 edycją Międzynarodowych Targów Dziecięcych „Playtime Paris”. Od 2 do 4 lipca, w Parc Floral, ponad 500 wystawców prezentowało modę dziecięcą i ciążową. W tym czasie, halę targową odwiedziło niemal 6 tys. potencjalnych klientów B2B. Sporym powodzeniem cieszyło się stoisko polskiej marki maybe4baby, oferującej oryginalną odzież handmade, projektowaną z myślą o najmłodszych.

AW2016-17PL-5

Francja jest jedną ze światowych stolic mody. To tu wyznaczane są odzieżowe trendy na nadchodzące sezony. Na targach Playtime Paris, tradycyjnie już, prezentowane są nowe tendencje w stylu cool kids, w oparciu o które tworzona jest potem oferta sklepowa. Wspólne dla wszystkich wystawców są też pewne tematy krawieckie. W tym roku, przebojem targów okazały się stonowane kolory i miękkie tkaniny, stanowiące dla projektantów bazę do kreowania strojów o oryginalnym i niepowtarzalnym charakterze. Pod wpływem wyobraźni kreatorów, proste i naturalne tkaniny pokryły motywy graficzne i zwierzęce, np. komiksowe printy z sylwetkami kotów lub ptaków oraz fantazyjne, ręcznie wyrabiane zdobienia.

WIĘCEJ

Mohito Anna Jagodzińska

Twarzą kolekcji została topmodelka Anna Jagodzińska, jedyna Polka, której twarz zdobiła okładkę amerykańskiej edycji pisma „Vogue”. 

Romantyczność, zwiewność i delikatność to wiodące motywy nadchodzącego sezonu. Hasła przewodnie linii to przełamane bielą pastele i eteryczne falbanki - tworzące żywe, falujące struktury oraz koronkowe, kwiatowe ornamenty. Dzięki zabawie przezroczystościami i ażurami kolekcja jest jednocześnie subtelna i seksowna – mówi o nowej kampanii Mohito Karolina Sołtan główna projektantka marki.

WIĘCEJ

maybe4baby ubrania dla dzieci

KOLEKCJA DZIECIĘCA MAYBE4BABY, WIOSNA-LATO 2016 Wiosna to czas luzu, radości i nowej energii. Ubrania z najnowszej kolekcji mayby4baby, ożywią dziecięce szafy. Najmłodsi nie muszą już zazdrościć nastolatkom kultowych oversizowych bluz, czy nonszalanckich spodni z obniżonym krokiem. Dresowate kroje, miękkie, naturalne tkaniny oraz zastąpienie tradycyjnych zapięć błyskawicznymi zipami – to znak rozpoznawczy maybe4baby.

Color me bad

Ciuszki maybe4baby, zaprojektowane jako „druga skóra”, dają dzieciom wolność bycia sobą. Ta kolekcja pełna jest workowatych krojów baggy, niekrępujących tunik i modnych asymetrii. Totalnej energii dodaje alternatywna kolorystyka – zamiast banalnego błękitu, wyszukane odcienie niebieskiego – aqua, mint i melanż, a tradycyjnej dresowej szarości towarzyszy nowatorska stal i zakręcony print „Doodler”.

WIĘCEJ


włosy krótkie rude 2016Magiczny moment: SZCZĘŚCIE! Euforia, radość, przyjemność i śmiech, będące źródłem niekończącej się energii i kreatywności, zainspirowały najlepszych światowych stylistów. Cztery nowe trendy, sygnowane przez międzynarodową organizację fryzjerską, Intercoiffure Mondial, składają się na kolekcję Happiness. 

Szczęśliwi ludzie korzystają z każdej okazji, aby robić coś wspaniałego. Są pogodni, otwarci, wolni i nie obawiają się podążać za marzeniami czy głosem serca. Pozytywne nastawienie rodzi piękno, dlatego fryzjerskie trendy na rok 2016 dedykowane są sztuce bycia szczęśliwym.

WIĘCEJ

KOLEKCJA DZIECIĘCA MAYBE4BABY, JESIEŃ – ZIMA 2015/2013

1 Street-Baggy-Classic 2

W tym sezonie, dzięki stylizacjom mayby4baby, w świecie dziecięcym zawita street style’owy luz. Najmłodsi nie muszą już zazdrościć nastolatkom kultowych oversizowych bluz, czy nonszalanckich spodni z obniżonym krokiem. Jesienno-zimowa kolekcja pełna jest workowatych krojów baggy, niekrępujących tunik i wygodnych bluz z kapturami, czyli hoodie. Dresowate kroje, miękkie, naturalne tkaniny oraz zastąpienie tradycyjnych zapięć błyskawicznymi zipami – to znak rozpoznawczy maybe4baby.

Spodnie Street Baggy i bluza Loose Bluz

Podstawą jesienno – zimowej kolekcji są oversize'owe bluzy i streetowe spodnie baggy z obniżowym krokiem. Uniseksualne baggy uszyte są z miękkich materiałów, które doskonale dopasowują się do dziecięcych sylwetek, nie krępując ruchów i zapewniając swobodę działania. Uzupełnieniem swobodnego stroju jest klasyczna bluza z kominem. Razem ze spodniami baggy tworzy idealny duet na jesień i zimę.

WIĘCEJ

Nudist sandals – czyli sandały w wersji minimum, to lider wśród butów na obcasie nadchodzącego sezonu. Zastępują klasyczne szpilki, bo są lekkie, wygodne i seksowne.

Sandały w wersji minimum sprawią, że opalone nogi i stopy będą prezentowały się ultra kobieco! Możemy je nosić do wszystkiego! Od eleganckich stylizacji biurowych i wieczorowych po luźne looki. 

Duży wybór sandałów w tym stylu znajdziesz w ofercie STEVE MADDEN. Model STECY to nudist sandals, w różnych kolorach. Rekomendowana cena 319 PLN.

WIĘCEJ

Dwie supergwiazdy, czyli królowa niekonwencjonalnego wizerunku i muzyki pop, Lady Gaga oraz amerykański wokalista jazzowy, Tony Bennett pojawią się w reklamie zimowej kampanii sieci sklepów H&M.

Do promocji marki zostanie wykorzystana jedna z piosenek z ich wspólnego albumu "Cheek to Cheek", który ukazał się pod koniec września br.

Kampania reklamowa rozpocznie się w listopadzie. Obejmie ona stacje telewizyjne, prasę, internet oraz media outdoorowe.

WIĘCEJ

HEGO'S MILANOMocna skóra, metaliczne suwaki i błyszczące dżety - oto nieodłączne atrybuty rockowego stylu! Fason biker boots niezmiennie utrzymuje się na topie, powracając w coraz to nowych odsłonach na pokazach światowych projektantów.

Modele z efektownymi wykończeniami i wytrzymałą podeszwą idealnie sprawdzą się podczas zbliżających się chłodnych miesięcy - to synonim wygody i pełnego nonszalancji szyku.

W tym sezonie mocnych motocyklówek nie nosimy wyłącznie z dżinsami i kurtką ramoneską. Doskonale skrojone biker boots w towarzystwie romantycznej sukienki w printy i miękkiego swetra to kwintesencja nowoczesnej kobiecości.

 

WIĘCEJ

damskie fryzury 2014

Inspirująca, dostępna i kompleksowa. Taka jest najnowsza kolekcja Essential Looks - Modern Glamour od Schwarzkopf Professional na sezon jesień/zima 2014/2015!

Współczesna wersja stylu glamour nie jest łatwa w interpretacji. W pierwszej chwili kojarzy się z eleganckimi i lśniącymi w blasku fleszy gwiazdami filmowymi Hollywood XX wieku. To własnie te wielkie i niedoścignione ikony piękna stanowiły kwintesencję świata glamour w ówczesnym czasie. Jednak aktualnie definicja tego stylu uległa znacznej modyfikacji. To już nie klasyczna baza, ale raczej subiektywny sposób postrzegania świata, mody i stylu.

W sezonie jesień/zima 2014/2015 głównym tematem kolekcji wielu projektantow był Modern Glamour, czyli współczesny styl glamour. Trend ten, tak często pojawiał się w, prezentowanych na wybiegach, kolekcjach, że styliści Schwarzkopf Professional postanowili nazwać tak całą kolekcję Essential Looks na nadchodzący sezon.

WIĘCEJ

Katie HolmesGwiazda wystąpi w globalnej kampanii marki Olay „Your Best Beautiful – Najpiękniejsza Ty”, w której będzie zachęcać kobiety na całym świecie, by trwały w swoich postanowieniach i każdego dnia prezentowały najpiękniejszą wersję siebie i swojej skóry.

Jestem bardzo szczęśliwa, że powierzono mi rolę globalnej ambasadorki marki Olay, powiedziała Holmes. Olay to marka, którą szanuję, darzę zaufaniem i w którą wierzę. Uwielbiam jej produkty oraz przesłanie, które kieruje do kobiet – aby każdego dnia prezentowały najpiękniejszą wersję siebie.

WIĘCEJ

Melody MonroseSwobodnie i na luzie. W kolekcji Schwarzkopf Trendy looks 2014 dominują: forma, struktura i precyzyjnie dobrane kolory. Od rozmarzonych po nieokiełznane, od eleganckich po prowokacyjne – tak szeroka gama stylizacji powoduje, że najnowsza kolekcja ma wizjonerski charakter!

Za wykonane w Paryżu zdjęcia tegorocznej kolekcji Schwarzkopf Looks 2014, odpowiadał Karl Lagerfeld – postać ikoniczna świata mody, znane ze swojego specyficznego, minimalistycznego stylu. Trendy fryzjerskie Schwarzkopf po raz kolejny powstały we współpracy z ekspertem Schwarzkopf, Arminem Morbachem. Są efektem inspiracji międzynarodowymi pokazami mody, modą uliczną i miejską oraz zmianami społecznymi. Kolekcja Schwarzkopf Looks promieniuje szykiem i pięknem – dokładnie tak, jak topowe modelki, które ją prezentują.

WIĘCEJ

fot.: Damian Duda, stylista fryzur

O tym, jak niepowtarzalną adrenalinę niesie ze sobą fryzjerstwo artystyczne mówi Wicemistrz Świata, Damian Duda

 

Damian Duda, stylista, który przygodę z fryzjerstwem rozpoczął w 1997 r. Ma na swoim koncie liczne sukcesy krajowe i międzynarodowe: w 2006 r. został Mistrzem Śląska, w 2012 Mistrzem Polski, w maju 2014, wspólnie z Pawłem Matrackim i Pawłem Stańczakiem zdobył drużynowy tytuł Wicemistrza Świata, a kilka dni temu tytuł „Rycerza” czyli prestiżową nagrodę Chevalerie „Knight Award” przyznaną przez światową organizację Intercoiffure Mondial.

Wyczesany LOOK: Należy Pan do czołówki popularnych i utytułowanych polskich fryzjerów. Od 2006 roku trwa dobra passa, która przynosi coraz większe sukcesy i coraz bardziej zaszczytne tytuły…

WIĘCEJ

Macademian Girl, fot.: Ewa Motylewska Photography

Polska blogerka modowa, Tamara Gonzalez Perea, znana jako Macademian Girl, dzięki głosom swoich fanów wygrała konkurs ,,Reporterzy Huawei” i w nagrodę udała się do Chin. Blogerka nie tylko szuka nowych inspiracji do swoich stylizacji, lecz także codziennie zaskakuje Chińczyków wieloma wielobarwnymi strojami.

Macademian Girl orientalnie? Jak najbardziej − Orient to absolutnie moje klimaty, czy zatem muszę mówić jak bardzo jestem podekscytowana!? *.* Zapewniam, że Chiny jeszcze nie przeżyły takiego najazdu kolorów, ale szybko to nadrobimy ;))) – pisała Macademian Girl na swoim blogu na chwilę przed wylotem do stolicy Chin.

 

WIĘCEJ

okulary przeciwsłoneczneZbyt intensywne wystawianie naszego wzroku na promieniowanie UV może być groźne dla oczu i wywoływać wiele dolegliwości, m.in. zapalenie spojówek. Warto zadbać więc o odpowiednie okulary przeciwsłoneczne.

Prawidłowy dobór okularów przeciwsłonecznych jest bardzo ważny. Na każdym rogu ulicy, w supermarketach, sklepach sieciowych można kupić ciemne okulary. Niestety nie chronią one naszego wzroku przed szkodliwością promieni UV. Takie okulary mogą nam więcej zaszkodzić niż pomóc. Kiepskiej jakości szkła i słaba widoczność sprawia, że wzrok nam się psuje, a oczy męczą. Poza tym nieodpowiednie szkła powodują rozszerzanie się naszej źrenicy, gdy dociera do niej słońce, a nie, jak powinno być jej zwężanie. Przez to zamiast chronić oko przed promieniami, docierają one do oka w nadmiarze. Właśnie dlatego warto kupować okulary przeciwsłoneczne tylko i wyłącznie w salonach optycznych.

WIĘCEJ