Lady Gaga i Tony Bennett w zimowej kampanii H&M

Dwie supergwiazdy, czyli królowa niekonwencjonalnego wizerunku i muzyki pop, Lady Gaga oraz amerykański wokalista jazzowy, Tony Bennett pojawią się w reklamie zimowej kampanii sieci sklepów H&M.

Do promocji marki zostanie wykorzystana jedna z piosenek z ich wspólnego albumu "Cheek to Cheek", który ukazał się pod koniec września br.

Kampania reklamowa rozpocznie się w listopadzie. Obejmie ona stacje telewizyjne, prasę, internet oraz media outdoorowe.

Wspólpraca Lady Gagi z tą popularną, szwedzką marką rozpoczęła się w listopadzie 2013 roku, kiedy Lady Gaga oficjalnie otwarła flagowy sklep H&M na Times Square w Nowym Jorku. Towarzyszył jej wówczas tłum fanów, przyciągniętych perspektywą zobaczenia i zrobienia zakupów wspólnie z ich idolką. Lady Gaga jest znana z zamiłowania do ekstrawaganckich strojów, a świat mody z fascynacji Lady Gagą. Piosenkarka została m.in. twarzą kampani reklamowej wiosna/lato 2014 włoskiego domu mody – Versace.

Siedemdziesięcioletni Tony Bennett to światowej klasy wokalista, 17-krotny zdobywca nagrody Grammy, laureat nagrody Kennedy Center oraz Jazz Masters Award. Rezultatem współpracy współczesnej ikony pop z jedną z legend muzyki jest 11, a w edycji deluxe- 15, coverów klasyki jazzu. Na iTunes dostępny jest również utwór bonusowy, w postaci kolejnej wersji piosenki duetu Sonny and Cher, "Bang Bang (My Baby Shot Me Down)". To duże wyzwanie, biorąc pod uwagę, że "Bang Bang" z powodzeniem coverowała Nancy Sinatra, Beyonce oraz wielu innych artystów.